Uitstap naar de boerderij van Maurice

We gingen op bezoek naar de boerderij van Maurice met de huifkar.  De zon was van de partij en we beleefden een super leuke voormiddag tussen de koeien, kalfjes en grote stieren.  We mochten de kalfjes en koeien eten geven, we kregen heerlijke pudding en aardbeien! Nogmaals bedankt aan de ouders en oma van Maurice!

Uitstap naar de boerderij van Maurice
Scroll naar boven