Vandaag brachten we een bezoek aan het ziekenhuis AZ Alma in Eeklo. In onze wero lessen leerden we over het lichaam en hebben we ook kennis gemaakt met verschillende beroepen. Dus paste deze uitstap zeker in deze thema’s. De weergoden waren ons gunstig gezind toen we met de fiets vertrokken. We werden ontvangen door 3 vriendelijke vrijwilligers die ons meer uitleg gaven over de werking van het ziekenhuis. De bedoeling was om ons vertrouwd te maken en dat we zeker geen schrik moeten hebben als we hier ooit zouden terecht komen. A.d.h.v. van filmpjes en samen met Victor, de mascotte, konden we zien wat er allemaal te beleven is. Juliette moest even voor patiënt spelen en Cézaar de bezorgde papa. We werden overstelpt met wist je datjes. Heel interessant om te weten. We hebben een heel andere kijk op het ziekhuis. Dank aan AZ Alma voor de warme ontvangst!
